Neye göre kabız diyorsunuz acaba benim bebeğim de 10-12 günde bir yapıyor ilk başlarda çok canım sıkılıyordu bu duruma sadece anne sütü alıyor ama doktorumuz bazı çocukların düzeni budur yaptığında kakası katı diilse sorun yoktur dedi bizde artık alıştık tam on günde bir yapıyor başka bir müdahale edersek lavma vs gibi çocuğun bağırsak yapısı bpzulur diye bi şi yapmadım yapmalı mıyım sizce ??