Arkadaşlar bebeğim kakasını yapamior zeytinyağı verdim ,dupalac verdim, fitil kullandm ,kulak çöpüne vazelin sürdüm ,kulak çöpüne zeytinyağı sürdüm ,sabun koydum poposuna , mamasını,gaz damlasını,vitamin damlasını hepsini değiştirdik ama tık yok yapmior.bir hafta yapmadı sabunla yaptrdm ,şimdi bu üçüncü gün yapmadı yine ,doktorumuz karın filmini çekti karın ultrasonu yaptı gaz birikmesi ,eve gidin hala geçmezse gelin genel cerraha yönlendrelim dedi .sizce genel cerraha gtmelimiyim ?