Efelar8 Kaderyilmazzz aptamil aşırı şekilde gaz yapıyor. Hıpp organik güzelmiş ama gerçekten pahalı beni zorlayacak şekilde smayı şuanlık sevdi gibi duruyor biraz huysuz öksürükten dolayı fazla iştahı yok öksürük geçtikten sonra bakacağım duruma
Efelar8 Babygirlsmom sma iyi gibi sanırım. Doktor bize hıpp önerdi fiyat uçuk geldi bize. Aptamilde öyleydi aşırı kötü ekşi kokusu vardı dünde kustu sma da öyle bir ağır koku yoktu normaldi
Arya01 GunesDeniz canım inan yollardım ama 15 günü geçti bozulmuştur diye düşüyorum bunun vebaline giremem hakkını helal et
Doga1208 Zeynepsametaras ben Aptamilden sonra arastirip almıştım çevremdekiler Gold gaz yapmayan mamalardan demişti her bebeğe göre değişir tabi bebeğim çok rahatladı bende öyle
Duygu42 Efelar8 sma optipro kullandık gaz yaptı bebelac gold geçtik güzel mama sorunu çözdü ama bize kilo yapmadı hipp organik kombiotik geçtik oda güzel gaz yapmadı kabız yapmadı ama kiloda yapmadı şimdi sma comfort geçmeyi düşünüyorum..
Duygu42 Efelar8 bebeğim ilk verdiğimde hiç sevmedi 90 cc içiyordu 30 cc içmeye başladı ama bir hafta icinde alıştı
Duygu42 Efelar8 sma dikkat et sma comfort alacaksın ben probiyotik almısım yanlıslıkla çocuk kabız oldu gazdan uyuyamadı