Efelar8 biz doğduğundan 5. Ayına kadar hipp combıotıc kullandık,sonrasında inek sütü alerjimiz çıktığı için aptamilin alerjik mamasına geçiş yaptık ,ama çok üzüldüm geçerken. Bebeğimin kilo alımı çok çok iyiydi gazı neredeyse hiç yoktu bu mamaya geçtikten sonra kilo alımı yavaşladı gibi görüyorum ama doktor da artık az alacağını bir sorun olmadığını söyledi . Ve hippin tadını da aşırı seviyordu bebeğim. En son 5 aylıkken 180-200 ml arası içiyordu o zaman bıraktık,bu mamayı başından beri 150 ml içiyor ve 8 aylık olduk hâlâ artmadı