Cs1879 evin ısısına göre değişebiliyor tabi ama bu soğuklarda Evde:kilotlu çorap,uzun kol zıbın ve üzerine eşofman takimi giydiriyorum ayağına panduf bazen bunlara yelek ekleniyor doğalgazlı fakat ısınmayan bir evde yaşıyoruz. Dışarıda: kilotlu çorap,uzun kol zıbın pantolon ve sweatshirt veya gömlek hava durumuna göre astronot tulum veya mont değişiyor. Zaten anneler üşüdüğünü anlıyor bebeklerinin terlemedigi sürece problem yok diye düşünüyorum bende parkta falan görüyorum çocukların üstleri incecik oluyor biz öyle çıkarsak eminim hasta olur