Ben kızıma 2 kat kıyafet giydiriyorum, genelde alta patikli pijama giydirip sonra kıyafetini giydiriyorum üstte de muhakkak uzun kollu zıbın giydiriyorum ama doktora gittiğimizde diğer bebeklerin bacaklarını falan hep açık görüyorum acaba ben mi çok abartıyorum yoksa onlar mı az giydiriyor, hem o çocuklar üşümüyor mu?