Bu gün doktordaydık 9,260 kg olmuş. Boyumuzda 74 cm. Benim oğlum 36 ıncı haftada 2,360 kg 48 cm doğdu. Çok şükür toparladı. Sürekli bıdı bıdı konuşuyor bir şeyler. Ablasıyla çok kıkırdıyorlar 😌 emekleme pozisyonuna geliyor ama ilerlemeye cesaret edemiyor şimdilik. Sanırım bir kaç hafta içinde emekleyecek. Birde bu ara eline ekmek, muz, elma veriyorum. Kendisinin yemesi çok hoşuna gidiyor. 6 ıncı aydan beri desteksiz oturuyoruz zaten. Çok rahat dönebiliyor artık. Yattığı yerden kendi kendine kalkmaya başladı.