bebitonunannesi_ Benim kuşum da 8 aylık maşallahı var emekliyoruz,ayağa kalkıyoruz destekle koltuk kenarlarında yürüyoruz. Baba,dede,anne,mama diyoruz. Altta iki disimiz var bu aralar aşırı huzursuz uyku uyumuyoruz dişlerimiz çok kaşınıyor. Çok şükür Rabbime doğduğundan beri etkinlikler yapiyordum mükafatlarini veriyor elhamdülillah Rabbim hepimizin evladını korusun. Çok meraklı beni peşinde koşturuyor Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun. Belirtmek isterim her bebek kendine özel,her bebeğin gelişimi farklıdır kıyaslama yapma güzel anne. ❤️