Peeri bence kendi beslenmenizi düzenleyin. Basit şeker ve paketli gıdalardan uzak durup proteinden zengin beslenin. Karbonhidratlarınız da kaliteli olsun bulgur ya da tam buğday ekmeği gibi. Benim oğlumda da gürültülü kaka vardı, kilo alımı da azdı. Çok sonradan öğrendim yedilerimizin bu kadar etkili olduğınu. Ben abur cubura acaip düşmüştüm. Bu hafta çok iyi ve sağlıklı beslenin bol yumurta yiyin bakalım kilo alımı nasıl olacak. Bir de 1 memede yarım saat durmasına gerek yok, fazladan yoruluyor da olabilir gittiğim 2 farklı çocuk doktoru da bir memede 15dk durursa artık anlamı yok alabileceği sütü almıştır demişti. Emmek de bir enerji harcatıyor. Süt gelmiyorsa çok uzatmamak lazım :)