Bebeğim 35 günlük, bugün kontrole gittim ve 4 haftada 460 gr almış. Emziriyorum doyduğunu düşünüyorum. Çişini de kakasınıda yapıyor. Hatta gaz çıkarırken biraz kusuyorda bende bu nedenle sütümün yeterli olduğunu düşünüyorum. Çok gaz sorunumuz vardı. Geçen hafta sam simplexe başladık biraz iyi geldi eskisi kadar sorun yaşamıyoruz. Doktor haftadaya gel 1 haftalık kilo alımına bakıp mamaya başlayacağız dedi. Sütüm yeterken az kilo almadı neden olabilir. Son sütü de alabilsin diye bir memede yarım saat tutuyorum nerdeyse.