Merve1705 Arasbeyyy blraz garip gelebşr ama anlatayım 😂 Orta kısmında saç var yanları boş ensesinde var kulak arkaları boş Ve eylülde tıraş ettik biraz gürleşmeye başladı gibi ama yanlar yine boş Çelimsiz incecik teller var
Arasbeyyy [silindi] kontrole gittiğimizde sorucam daha önce bişey demedi doktorumuz dikkatini çekmemiş olabilir belki bende geçicidir saç çıkar diye sormamıştım
otose_san Arasbeyyy 5 buçuk aylık kızım, saçının ön tarafları fazlası ile seyrek ama arkasında doğduğundan beri uzun bir kuyruğu var. kazıtmadım saçlarını nasıl olsa kendiliğinden dökülecekler
Fatmauslu Arasbeyyy guldurduysem ne mutlu. Evet bizimde öle çabuk çıkıyor her gün yıkarım çabuk uzuyor