Adamelis12 3e girerken bizdede gerileme oldu uykuda , uyumak istemez çok ağlardı bı kaç gün uyutmadim bu kezde çok perişan oldu akşam olmadan süzülüyor huysuzlaniyodu. Bı şekilde yolunu bulup uyanınca parka gidelim markete gdelim vs konuşup ikna ederek geri alıştırdim 3.5 yaşında şuan ve hala uyuyoruz öğlenlerj