Adamelis12 Benim kızım da Nisan da 3 yalına giriyor. Normalde ne şekilde uyutuyordunuz?
Tabi kucakta demişsiniz ya, hep mi böyle uyur? (Kendi mi, ayakta mı) uyanma saati nedir, yatma saati nedir? Ne gibi değişiklik oldu bu bir ay içinde de, öğle uykusunu kendi kaldırdı. Onu öğrenebilir miyim?
Normalde 3 yaşına gelen çocukların bazıları 4 yaşa kadar öğle uykusuna devam ederler, etmek isterler. Bazıları da kendiliğinden ortadan kaldırır ne yazık ki..
Soruları sormamda ki amaç, belki seyre gelen bir değişiklik olmuştur hayatında..