Gryffindor
Öncelikle geçmiş olsun.. Bakın abartmıyorum aradan 30 yıl geçti ve ben anlatırken hala aynı anı yaşıyorum.
Ayrıca benim kızdığım nokta köpeklere o kadar acıma duygusu gösterilirken köpek saldırısından ölen onca insana bu duygu neden işlemiyor. Eğer bir çocuk acılar içinde bu şekilde can vermişse elbette ki çocuğa üzülürüm, o köpeğe değil.
İnsan olsun, hayvan olsun, bitki olsun hiçbir canlının zarar görmesine, ölmesine, işkenceye maruz kalmasına dayanamam, göz yumamam. Haberlerde duyuyoruz hayvanlar tecavüze uğruyor, öldürülüyor, işkenceye maruz kalıyor o zaman inanılmaz üzülüyorum bunu yapan insanlara lanet yağdırıyorum ve günlerce etkisinden çıkamıyorum ki bir çoğumuz aynı şeyi hissediyoruz biliyorum ama burada zırvalayan şahıslar; oh iyi oldu, köpeklere ölüüüm, onların bu hayatta yaşamaya hakkı yok falan dediğimizi ve sadece kendilerinin hayvansever, vicdanlı, merhametli olduklarını sanıyorlar.
Yani bazı insanlar gerçekten ya artistlik yapıyor ya da akıl tutulması yaşıyor bilemiyorum.