gizzzy35
Çocuktum sokağımızda bir sürü köpek vardı. Bir gün bakkaldan eve giderken arkamda bir hırlama, nefes ve pıt pıt ayak sesi duydum arkama dönmemle köpeğin kocaman ağzı ve dişleriyle karşılaştım. O andaki korkumu anlatamam elimdeki ekmek poşetini vs. fırlattım, ben koşuyorum köpek koşuyor beni yakalamak için, allahtan evimize yaklaşmıştım apartmana bir hışımla attım kendimi kapıyı kapattım ama köpeğin yüzünün yarısı apartmanın içindeydi. Kapıyı kapatamasam ya da bir saniye içeri geç girsem olacak şey belli. Ve ben yolumda gidiyordum, köpeğin oralarda olduğunu bile görmedim. Sizce o köpeğe nasıl bir zarar vermiş olabilirim bana saldırmasına sebep olan?
Bazı noktalarda haklısınız köpek olsun, kedi olsun insan olsun zarar görmese saldırmaz, savunma mekanizmasıdır bu… Ama nasıl insanlar durduk yere bir canlıya zarar veriyorsa ve o insana öfke duyuyorsak, aynı şeyler köpekler için de geçerli. Gerçekten ortada bir şey yokken saldıran köpekler var, hepsi minnoş ponçik değil bunu kabul etmek yerine bilip bilmeden siz bir şey yapmazsanız saldırmaz demek pek de mantıklı bir söylem değil. Hele ki ölen çocuk için çok rahat bir şekilde “kimse kusurabakmasın o çocuk da illa ki bir şey yapmıştır” diyebilmeniz, bunu aklınızdan geçirmeniz.. İnanın kelime bulamıyorum şu an.