minikkurbag yıkıyorum hiç öyle bı durumla karşılaşmadım . Zaten şimdiki makineler çok gelişti kumaşa göre kumaş miktarına göre kurutma yapıyor ben 2 saatlik programa bile atsam içinde nem sensörleri var 1 saatte kuruduysa programı bitiriyor böylece uzun süre ısıya maruz kalmamış oluyor ve kıyafetler yıpranmıyor . Mesela ben ilk evlendiğimde kurutmalı çamaşır makinesi kullandım bu makineyle alakası bile yok o mahvetti kıyafetleri buruşturur ederdi dışarı toz verirdi ben Vestel de hiç böyle bişey yaşamadım kıyafetlerim ütülü gibi yumusacık çıkıyor gömlek harici ütü yapmıyorum bile eski makinemde kurutma yapınca yumuşatıcı kokusu falan asla kalmazdı bunda mis gibi kokuyor