minikkurbag Merhaba kızlar 😌 17 aylik oğlum var ikinciside yolda Allah izin veririse, ikisinin kiyafetiylede kurut et zorlanirim diye dusünüyorum o yüzden kurutma makinasi almayi istiyorum var mi önerebileceğiniz marka ve model 🌸
Hbpx minikkurbag benim bebeğim de kasımda doğacak kıyafetler kurumaz diye Hoover aldım çok memnunum fiyat ve performans olarak en iyisi Şuan o ☺️
Beraninannesii minikkurbag Isı pompalı almayı düşünüyorum bende gönlüm arcelikten yana 9-10 kilo olanını istiyorum
minikkurbag Annesi23 vestel icin söylemiyorum, kiyafetleri küçültüp yirtiyor diyorlar, simdi bebeklerin kiyafetleri icin kullanacagim sizin basiniza böyle bisey geldi mi ya da bebek kiyafeti atiyor musunuz
merve171214 minikkurbag Bende vestel kullanıyorum 1 buçuk senedir hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım. Ne küçüldü ne yırtıldı ne renkleri soldu kurutma gerçekten büyük kolaylık ve rahatlık
Annesi23 minikkurbag yıkıyorum hiç öyle bı durumla karşılaşmadım . Zaten şimdiki makineler çok gelişti kumaşa göre kumaş miktarına göre kurutma yapıyor ben 2 saatlik programa bile atsam içinde nem sensörleri var 1 saatte kuruduysa programı bitiriyor böylece uzun süre ısıya maruz kalmamış oluyor ve kıyafetler yıpranmıyor . Mesela ben ilk evlendiğimde kurutmalı çamaşır makinesi kullandım bu makineyle alakası bile yok o mahvetti kıyafetleri buruşturur ederdi dışarı toz verirdi ben Vestel de hiç böyle bişey yaşamadım kıyafetlerim ütülü gibi yumusacık çıkıyor gömlek harici ütü yapmıyorum bile eski makinemde kurutma yapınca yumuşatıcı kokusu falan asla kalmazdı bunda mis gibi kokuyor
Hbpx minikkurbag HLE H9A2TE-17 9 kg . Ben 5 bine almıştım media marketten Şuan 8 civarı . Ama yine bu paralara kurutma makinası yok öneririm aklınızda bulunsun
Dilaylaa Ben her markayı kullandım kıyafetleri uygun programa attığınız sürece sorun olmaz . Kıyafetler yikana yikana zaten yıpranıyor. Kurutma makinesinden yumuşacık çıkıyor en azından 😅bitince çıkarırsanız ütüye bile gerek kalmıyor.
ece_arel minikkurbag Arçelik aldık çok memnunun annem doğum günü hediyesi almış 2-3 ay önce çok işime yaradı gerçekten bu havada kurumuyor başka türlü
Dilaylaa PPrensannesiiii onu bilmiyorum şimdi bosh kullanıyorum 9 kglik . Vestel Samsung lg bunları kullandım hepside çok iyiydi.
minikkurbag merve171214 vestel in digerlerine göre fiyatlarida uygun geldi bana, kaç kiloluk kullaniyorsunuz
merve171214 minikkurbag 7 kg olanı aldım ben çamaşır makinemde 7 kg diye fiyat olarak çok uygundu aldığımızda şuan nasıl fiyatları bilmiyorum ama kalitesi olarak ben çok memnunum birde ütüye gerek kalmıyor
nazbalim minikkurbag yeni aldım araştırdım bayaa arçelik 940 kmı, ütüye gerek kalmayan programları var tavsiye ederim
huzunkovankusu minikkurbag Allah bağışlasın sağlıkla gelsin bebeğiniz 🥰 Bosch kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim.
minikkurbag huzunkovankusu çok tesekkür ederimm ❤️benim buzdolabi çamasir makinasi falanda bosch cok memnunum ama şuan fiyatlari firlamis biraz bütçeyi aşiyor baktim da 😄