Sirinbusra Annevebebek34 eğer elinizde duruyorsa bana ücretsiz gönderebilirmisiniz .deprem bölgesindeyiz evimiz hasar aldı giremiyoruz evde çok vardı ama şimdi alamıyoruz nette falan baktık çok pahalıydı
Sirinbusra 123asaf123 teşekkürler çok. Aslında neocate içiyor ama ona alistiririm bu durumda . Gönderirseniz sevinirim