2603 ilk 2-3 mamayı bizde ücretli almıştık sonra rapor cikarttirdim.
Bizde özel muayeneye gidiyorduk burda rapor falan gördüm sordum kendisinin yetkisinin olmadığını söylemişti bildiğin düz çocuk doktoruna gidip rapor çıkartmıştım. Konuşun doktorunuzla kağıt yazsin alerjiktir diye devletten veya özel hastaneden rapor çıkarttın boşuna para ödemeyin canım aynı mamayi veriyorlar zaten