Devushka o mayalar bir kere de tutmuyor maalesef ben çok uğraştım sonradan öğrendim ki az miktarda yapıp aynı mayayı birkaç defa daha yapınca oturuyormuş yoğurt katılaşıyormuş tabi ben beş litre süreni boşaltınca yazık oldu çöp oldu en son baktım uğraşamıycam A101 sen yörsan un küçük yoğurdunu aldım probiyotik mayayı ona döktüm öyle mayaladım ilk mayam öyle oluştu çocuğum doğmadan başlamıştım mayalamaya şu an dört aylık ek gıdaya başlamadık daha zannımca yörsanın esamesi kalmamıştır mayamda yani sürekli hazır kullanmaktan iyidir en azından diye içimi rahatlatıyorum 😂😂😂