Svgars 10 güne kadar yapmaması normal ama o bu kadar gaz sorunu yaşayan bebeklerde geçerli değil
1 gün yapmasın kıyameti koparıyor ne yaparsam yapayım ve verirsem vereyim gazı atamıyor anca kakasını yaparak atıyor o zaman da acile gidip lavman yapmak zorunda kalıyoruz
Doktoru da yapmamda sakınca görmedi çocuğun çatlayacak kadar ağlaması daha kötü