Elisa34 Sanemim hadi ya. 😊😊bi üç yıl rahad yok. Yeğenim 3 yaşında şimdi uykularıda düseldi eskiye nazaran karıştırma huyuda azaldı
Sanemim Elisa34 2 yaşında benim ki de desene 1 yıl daha böyle. Zaten çok hareketli hele de bu dönemlerde daha inatçı ve aksi oluyorlar. Zamanla herşey yerine oturacaktır eminim.Ilk 4 yıl çok önemli bence sonrası daha da kolaylaşacaktır 🥰🌷
Materzioglu Dermin benimki de emeklemiyodu böyle zorla belki iki kere giderdi yaşına girdi iki gün sonra baktım kendi kendine yürüyor şok olmuştum 😅 yaşını karşılar derler bizim orda sabır yürüyünce daha zor emin ol 😅 ki 1 yaş sendromunu söylemiyorum bile Allah yardımcımız olsun🙏
Elisa34 Sanemim aynen bence de ilk 4 yıl zor rahatlamak dediğim en azından gece soluksuz uyucak en önemlisi😀derdini anlatabilecek
Gltrk Dermin 14 aylık gibi emekledi 16-17 gibi de yürümeye başladı şuan koşuyor :) herkesin gelisimi kendine özgüdür çok büyük bir sorun olmadıkça normaldir.
Dyg1dyg Emeklemek gelısım basamagı degıl. Emeklemesın nolcak. Bır anda kalkıp yuruyecek demekkı. 14aylıktı yurudugunde. Asla yurumez daha zamanı cok dedıgım anda yurudu. Sakin olun oda yurur annesı. Ve yurudugunde daha zevklı oluyıo❣️
Luna_woman Dermin İlk çocuğum 14 aylık 2.çocuğum 8 aylıkken yürüdü. Üzülmeyin takmayın her çocuğun gelişimi farklı.
yagmursen Dermin normal tabii. Geçen hafta ilk adımını attı kızım. 2 hafta sonra 14 aylık olcak şuan yürüyor rahatlıkla.
endoplazmikretikulumiste Dermin her bebeğe göre değirşir her bebek emeklemez emeklemek bir gelişim basamağı değildir. Yürümesi içinde 18 aya kadar yolu var .
Nzl34 Dermin benim komşumun oğlu da kızımdan büyüktü kızım emelleri o daha emeklemiyordu sonra kızım yürüdü o yeni yeni karın üstü gidiyordu