Dermin Kızkar benim kızım 16 şubatta 1 yaşında olucak ne emekliyor ne yuruyor bu normal mi yoksa ben mi çok takıyorum
beysenyil Dermin siz çok takıyorsunuz, benim oğlum da 14.ayında yürüdü, her çocuğun gelişimi kendine özel 💙 yeğenim 13 aylıkken emekledi ve 15 aylıkken yürüdü mesela , çevrenizde çocuk varsa kızınızla kıyaslamayın lütfen ✨
tineanigra Dermin emekleme her bebekte olmaz bir gelişim basamağı değil. Yürüme için de 18. Aya kadar yolu var endişelenmeyin:)
Nesrincente Dermin 18 aya kadar normal dıye bılıyorum endişelenmeyin bence. Birde bence ne kadar gec o kdar ıyı dermişim 😄 koyduğun yerde suan en guzel 😄😄
Dermin beysenyil çevremde hiç çocuk yok ama ister istemez nette göruyorum kıyaslama demeyelimde bir sorun varsa erken mudahale etmek isterim
beysenyil Dermin bir sorun olduğunu düşünmüyorum, 18. Ayına kadar normal diyor doktorlar. Bende geç yürüdü bi sıkıntı mı var diye düşündüm ama normal dedi doktorumuz , hem yürüyünce çok tehlikeli oluyorlar biraz tadını çıkart bu zamanın 🤩😁
Sanemim Dermin canım her çocuk farklıdır. Benim kızım da hiç emeklemeden 16 aylıkken yürümeye başladı. Yavaş yavaş annesi bu gunlerin tadını çıkarın derim🥰❤
Dilruba_1 Yorumlara bakılırsa 7 aylık kızımın emeklemesini beklemek ve neden emeklemiyor diye sorgulamak anlamsızmış o zaman 😅 böyle devam o zaman sadece dönüyor kafasını kaldırıp etrafı izliyor şu anlık
GSevilay65 Dermin 1 yaş 20 günlük 🧿 kızım emeklemedi komando gibi süründü :) şimdi bırakınca kendi kendine gidio ama dengesini kaybedip düşmeler oluo yavaş yavaş yurucek sabır cnm bende hemen yürüsün istiyorum bel kalmadı :) geri geri düşüo aklım cikio hep arkasından destek vermek gerekio
Melissadgnn Dermin kizim emeklemedi. Çok saglikli bir bebek olmasina ragmen 19 aylikken bi anda sokuldu koşmaya basladi.Hic sıkıntı etmeyin bence goreceksiniz bi anda gozunuzun onunde dömücek sizde saskinca kalacaksiniz 🥰
Sanemim Elisa34 hemde nasi valla😁sürekli peşinden koşturmak zorunda kalıyorsun bide nerde zarar vercek şeyler var onlara daha çok ilgili oluyorlar🤣
Elisa34 Sanemim hadi ya. 😊😊bi üç yıl rahad yok. Yeğenim 3 yaşında şimdi uykularıda düseldi eskiye nazaran karıştırma huyuda azaldı
Aysesrz-1 Benim kızımda 11 aylık olucak hâlâ ne emekleme ne yürümeye çabalama var ama yürüteçte çok iyi yürüyor anlamadım