Vildan53 her çocuk geçirir atak dönemini büyüyolar sonuçta yeni şeyler öğreniyolar beyinleri gelişiyo geçirmemesi imkansız o yüzde ama her bebek farklı geçiriyo kimi sakin kimi şiddetli bide her bebek farklı bazıları biraz erken yada geç girebiliyomus atam dönemine bizimki huysuz kucak istiyo bırakınca ağlıyo meme reddi var emerken çığlık atarak ağlamaya başlıyo 35 gün sürüyo nette atak haftası hesaplama yazın çıkan ikinci sitede hesaplanıyo girdi mi ne zaman girecek atağa diye arkadaşımınsa kızı mesela çok sakin atak haftası ama normal geçiriyo bebek her bebek farklı