Berilikomunannesi İlk başta gazdı kolikti sonra atak diş… Birşeyler öğretmek gezmek yeni şeyler göstermek istedikçe sürekli ağlaması kendini kitlemesi beni çok üzüyor inşallah bugünler geçer.
bilgekizinannesi Berilikomunannesi ben de öyle eskiden çok güleryüzlü biriydim herkes beni öyle tanır kim görse eskisi gibi değilsin diyor nasıl olayım gündüz memede uyuyor sadece bırakınca anında uyanıyor sonra uykusuzluktan mızmızlık yapıyor. Mecbur uyutuyorum bu defa hep başında olduğum için sürekli yapışığız yemek ev işi yapamıyorum kendime hiç vakit ayıramıyorum. En kötüsü gece uyumaması dişleri çıkıyor sürekli uyanıyor. İnstagram çok nefretlik zaten herkes güzel anlarını atıyor oraya kötü anı çekip atmaz kimse. Belki de gitti ama çok zorlandı. Ben de bakıp çok üzülüyorum bazen tatile falan gitmişler benim çocuğum ne arabada duruyor ne bebek arabasında bir yere gidemiyorum. Bunalıyorum her gün ağlıyorum eşim de depresyonda mısın kendine gel artık falan diyor bi gün uykusuz kalsa kendi tüm gün aşık suratla orda burda uyuyakalıyor benim öyle bir lüksüm de yok uyuyamayacapımı biliyorum en kötüsü o Allah yardımcımız olsun benim de zoruma gidiyor neden böyle diyorum bazen isyan ediyorum ama Allah affetsin
Berilikomunannesi bilgekizinannesi zorluklar insanı çok değiştiriyor. Bunu yaşamayan anlamaz. En iyi yaşayanlar anlar. Bir tek uykuda yüzümüz güldü eğitim aldık. Önceden memede uyuyordu uyumamaya başladı sonra ayakta sallama yetmedi çarşaf yetmedi. Hiç bi şekilde uyuyamıyordu taki uyku eğitimi aldık çok tavsiye ederim.
burcui89 30 Mayıs doğumlu bizimki de, gece 3-5 arası uyanıktık gayet de enerjikti oyun oynamak istedi, gündüzleri de daha az uyuyor sürekli ilgi istiyor benzer demek ki
bilgekizinannesi Berilikomunannesi zaten dişlerini rahatsız ettiği için emerek uyumak istemiyor artık ayakta hiç uyumadı doğduğundan beri anca emmede uyutup ayağıma koyuyorum öyle. Uyutmak işkenceye dönüştü. Bekliyorum üst dişler çıksın ben de düşünüyorum uyku eğitimi. Kendim vermek istiyorum ama zorlanırım gibi. Bir deneyeceğim eşim de böylemşeylere çok laf eder eğitim alalım diyorum dalga geçiyor inanmıyor ama gerekiyor artık uykudan yüzüm gülse ben eski Halime gelirim Ya
Berilikomunannesi bilgekizinannesi bunda inanmıycak ne varmış tuvalet eğitimi gibi düşünsün nasıl çocuk tuvaletini kendi yapmayı bilmiyorsa klozete burda da yatağında kendi uyumayı bilmiyor öğretmek lazım. Ben kucağımda 5 sn pış pış yapıp yatağına bırakıyorum uyuyor
bilgekizinannesi Berilikomunannesi emzirme danışmanlığı almıştım bebeğim sarılık olduğu için onu da istemiyordu ne yaptı ki o parayı alıp diyor buna sanmam tamam diyeceğini. Ben zorlayacağım tabi