Bu gece iki saate yakın uyanmadığı için gidip nefesini kontrol ettim. Uyanmaması anormal geliyor gerisini siz düşünün:) Neyse ki sonra peş peşe uyanmalara başladı. Tüm gecemiz memede geçiyor. Ama bizim dördüncü ayda bozulmaya başladı, sonra toparlanamadık. Emmeden uyutmayı denedim fena gitmiyorduk aslında ama ben sabır gösteremedim. Araya rahatsızlığım girdi derken yine hep memede. Gündüzleri de bir iki haftadır huysuz, hem atak, hem diş…. Bu ayı atlatınca her şey daha iyi olacak desin biri lütfen :)