Morvy 1 hafta sonra 18 aylık olacak kızım . Yaklaşık 15 gündür gece uykuları berbat . 2-3 aydır gece beslenmesi yok kesince rahat etmiştim ama 15 gündür anamdan emdiğim süt burnumdan geldi . Gece 4 gibi uyanıp 6 ya kadar bağıra bağıra ağlıyor . Arada uyandıklarını saymıyorum bile . Önceden uyandığında hiç ağlamazdı . Artık çok tükendim . Umarım en kısa zamanda düzene girerşer . Birde desteksiz uyuyordu ama 1 saatte zor daldığı için kucağımda gezdirerek uyutuyorum . Sizin bebeğiniz de ağlıyor mu gece ?