Benim kızımda 4 buçuk aylık yüz üstü yatmayı hiç sevmiyor hemen ağlıyor çok fazla deneyemiyoruz ondan dolayı 4. Ay kontrolümüzde artık dönmeye başlayabilir battaniyeyle yuvarlayarak egzersiz yaptırın dediler ama çok doğru bir yöntem değil bence eşimle denerken kolu arkaya dönüyordu bi anda daha sıkıntılı bir durum oluşabilirdi en iyisi kendi haline bırakmak zamanı geldiğinde hepsini yapacaktır her bebek farklıdır sonuçta