Kızım 4 ay 22 günlük henüz donemiyor yüzüstü koyduğunda kendini kaldiramiyor pes ediyor yere yatıyor bir sorun olabilir mi yoksa normal mi çok yere koymamistim yerde ağlıyordu sürekli kucağımdaydi bide ayaklarının üzerine bastırmaya çalıştığında dimdik tutamiyor büküyor başını kaldırmasını biliyor sadece dik tutabiliyor yattığı yerden kafasını kaldırıyor sizlerinkiler bu aylarda nasıldı