mervestark merkursavascisi_06 düşmüştü yeniden 38.5 a çıktı 2 çay kaşığı calpol verdim. Artık kendi kendine savaşmasın yoruldu diye :(
merkursavascisi_06 MuhendisAnne- kıyamam ya😩 başka bi arkadaşım da veriyor hatta ona doktoru aşı olmaya götürmeden de vermesini söylemiş ben de ondan duyunca en azından aşıdan gelince vereyim diyorum inşallah verdiğim için zararı yoktur. Emziriyosanız parol da için sizden de geçsin bebişe. Bi de burda sarımsak yutmak diye okudum o da yapılabilir
MuhendisAnne- merkursavascisi_06 maalesef mama ile besleniyor ateşi 37.3 uykusu var uyuyor 5 dakika sonra ağlayarak uyuyor aşıdan geldiğimizden beri bu şekilde ben de şurup verip vermemek arasında kaldım ama böyle ağrısı olduğunu gördükçe de ağrı kesici neticesinde bir zararı olmaz gibi geliyor arada kaldım o yüzden fikir almak istedim
merkursavascisi_06 MuhendisAnne- 37yi geçince ateşi ben verirdim ya hem ağrısı hem de ateşi geçsin diye . Normal ateşi 36.4 falan benim kızımın 37yi geçse korkarım. İnşallah ilaç sonrası rahatlar ve uyur güzelce. Çok geçmiş olsun ❤️🩹
Eymen14 mervestark Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama 2 çocuğumda da aşı olmadan önce calpol içirirdim çok faydasını gördüm
Bsraak Eymen14 aşının etkinliğini azalttıyomuş o yüzden önermiyorlar aşı bide belki problem olmayacak boşa ilaç vermeyin bence
mervestark Eymen14 bende vücudu direnç kazansın savaşsın diye hemen vermek istemedim. Ben ilaçlarla büyüyen çocuktum bağışıklığım çok düşük o yüzden.
Bsraak merkursavascisi_06 37 ateş değil ağrısı da yoksa vermeseniz daha iyi sonuçta oda ilaç ağlayınca kalın giyinibce bile 37 çıkabilir ateşi yüksek ateş değil tabiki bu benim fikrim 😊
0000Bahar Sarımsak muhabbeti ne hanımlar aşıdan öncemi yutuyorsunuz diş zamanına kadar da mı yutuyorsunuz bilgi alayım bende iyi geliyorsa bende yutmaya çalışırım önümüzdeki zamanlarda bizde 4 ay. Aşısı olucaz rabbim sabır versin inşallah kolaylıkla geçer
merkursavascisi_06 Bsraak öyle tabi ama insan korkuyo uyyyunca daha da yükselirse fark etmezsem diye😥
Bsraak merkursavascisi_06 haklısınıx anne olunca insan pimpirikleniyo 😊ama ne kadar az ilaç kullanılırsa o kadar iyi ihtiyacı varken vermek lazım