byzogretmen bizim de 5 aylıkken başlamıştı, haziranda 3 yaşına girecek. Çocuğunuzu iyi gözlemleyin, aşırı aç susuz kalmasın. Aşırı sıcağa soğuğa da maruz kalmasın. Sıkıntı stres de yaşamamalı. Ona hassas bir çiçek gibi davranmalısınız. Epilepsi herşeyin aşırısından etkilenir, nöbete neden olur.
Bir de saat kurun ilaçları unutmayın, saati aman şaşmasın.