Htcaden- ateşsiz havale dedikleri epilepsidir, oğlum ondan geçirdi, ilaç kullanıyor, 2 sene nöbet geçirmezse ilacı bırakılacağı söylendi, 2 senedir nöbeti yok, haziranda ilacı kesmeye başlıyoruz. Doktor ilaç verdiyse saati saatine verin, alarm kurun. Bir daha nöbet geçirmemesi sizin dikkat ve özeninize bağlı olacak artık