meowmeov o halde silikonu tutuyordur bence bu bile bir işaret benim kızım onu dahi almak istemedi. Biraz daha sabredin ve siz inatçı olun derim. Umudunuzu kaybetmeyin 🌹 ha biberon ile ilerlerseniz de ben kötü düşüncelere çok kapılmıştım hani anne-evlat bağı olsun ne bileyim yetememek gibi ama unutmayın ki onun bir tanecik annesi var. Kızım bana o kadar bağlı ki bunun emzirmek ile alakası yok 🥰 ne kadar sütünüzü alsa o kâr gözüyle bakın 🤍 ama dualarım sizinle umarım tutar 🤲🏻