Ben de şırınga, anne sütü kaşığı, silikon uç denedim bebeğim hiçbirini kabuk etmeyince biberona başladık. 1 buçuk aydır (doğumdan sonra) sağıyorum ve biberon ile veriyorum.
Ben lansinoh silikon uç denemiştim 20 mm.. emzirme danışmanı 15 mm lik silikon uç ile dene dedi. Bugün siparişim geldi. Deneyecem eğer işe yararsa size de yazarım 🥰 silikon uç ile emzirmeye başlarsam zamanla aradan silikonu kaldırırım diye düşünüyorum 🤔 bir de bebeğimin ilk doğduğundaki emme gücü ile şimdiki emme gücü arasındaki farkı görebiliyorum. Çene kasları güçleniyor. Şimdilik diyebileceğim tek şey stres yapmayın sütünüz azalmasın. Umudunuzu kaybetmeden herşeyi sabırla deneyin 😇 bebekten bebeğe yöntemler değişebiliyor 🌹