belinayinannesii Merhabalar, benim bebeğim de 2 aylık olmak üzere o da 1 saat emiyo, ayrıca doktor ebe falan bana bi göğüs 20 dk gibi şeyler söylediler onları yaptığım süre boyunca hiç kilo almadı aldığında da haftada 100 gram oldu, ben de kendim kafama göre emziriyorım. 1 saat kalmak istiyosa 1 saat emziriyorum, bana bi zararı yok napayım yemek temizlik bekleyedursun. Ayrıca emzirirken göğüsten çektiğim zaman ağlıyo ve tekrar istiyor verdiğimde tekrar süt çekiyor. Bilmiyorum bence herkesin bebeği farklı.