belinayinannesii
Artık 20 dakika olmak zorunda değil doktorumuz bize 1. Ay kontrolün de daha 10 dakika bı meme için yeterli dedi emme refleksi gelişmiştir. Bebeğiniz bıraktığını an bırakabilirsiniz 20 dakika şartlandırmasi yok, iki aylık artık keşif zamanına da geldi benim oğlum da iki buçuk aylık bu şekilde bilgilendirdi bizi doktor. Hatta suan emzirme danışmanlığı alıyorum bebeğin 10 dakika da aldığıni artık 3 dakikada nemeden alabileceğini söyledi . Tabi emme refleksinde herhangi bir proje yoksa