Dyldrm Marshmallow1 devlet hastanesinde yanına almıyorlar ilk gün ağlar çişini yaparken. Biraz zor geçer ama bezdeyken hemen iyileşir doktorun yönlendirmesiyle bakımlarını yaparsınız hayırlı olsun şimdiden
Marshmallow1 Herkese tecrübeler için teşekkür ederim umarım bizim de kolaylıkla acısız ağrısız geçer biter🥹