Annekuzusu00 doktor su geçirmez bant koyduğunu ve istediğim zaman duş alabileceğimi söylemişti . Eve geldiğimde duş almıştım hemen sezeryanın ertesi günü. Bantı da zaten ben hiç ellemedim, 1 hafta sonraki kontrolde doktorum kendisi çıkardı. Ama ablamın sezeryanında eve gittikten 2 gün sonra bantı çıkar ve su geçirmez bant koyup duş alabilirsin demişti doktoru. Hatta ablam bunu unutup bantı çıkarmadığı için enfeksiyon olmuştu yara yeri . Yani sizdeki bant neyse ona göre duşunuzu alabilirsiniz , doktorunuz bilgilendirdiyse.