Annekuzusu00 aslında çok rahat çıkarabilirsiniz. Zaten o dikişlerin olduğu yerde ayrı bir bant var yani orası sana yapışmıyor, kenarları yapışık olduğu için hani dikişlerine de zarar vermez. Mesela ben çok korkmuştum canım yanacak diye hemşire şöyle tuttu cart dedi çekti hiçbir şey de hissetmedim. Normalde ben o tarz şeylerden çok korkarım.