@“papatyasevdalisiii”#p24685175evet bizede 2 hafta kullanın yeterli dedi onda sıkıntı yok sadece geriye itme işlemini merak etmiştim çnkü doktora sorduğumda nezaman bıarakalm diye tamamen bırakmak gibi bişey söz konusu değil dedi bnde yani 1 ay geçti iyileşti diyelim yinede devm etmeli miyim dediğimde evet 3 4 günde Bi geriye itin dediği için nezamn bıraktınız yapşma ihtimali nezamn ortadan kalkıyor onu merak ettim. Çokk teşekkür ederim