guvesra [bilinmeyen] aptamil çok güzel kilo aldıran bir mama içeriği sma dan bin kat iyi. ne kadar veriyorsunuz günde? doktorunuz mu kilo alımını az buldu?
Esmaky Alya91 hiipp cok memenunm hatta gecen ay saglk ocgnda ebe mama vermeyi azalt dedi kilosu ayina gore fazla demisti
iraz90 meva_kus aynen 30ccye 1 olcek veya bazen 2 kasiga kadar atardim bunu doktorum.onermisti mamayi hazirlarken olcusunden 1 kasik fazla atip yapabilirsiniz demisti
yaseminkarakurt Aptamil iyi mama kesinlikle. Anne sütüne en yakını sonuçta. Az veriyor olabilir misiniz bi de ne kadar kilo aldı mesela
tczehra bende aptamil veriyorum başından beri canım miktarı az veriyor olmayasın en az 150 cc aptamil içiyordu bizimki 4 aylıkken 3 saatde bir
Aylasrsn Her bebek farklidir deneyerek bulmanizi oneririm. Ama bebeklerim mamaya alisma suresi 15 gundur 15 gunden fszla kullanin bi mamayi baktiniz gene kabiz yada gazli farkli bi mama deneyin