Alya91 ebe olan komşumuz SMA ve similac önerdi oğlum 2.5 aylık similac ile devam ediyoruz kilo alımı iyi çok şükür gaz sorunu da yaşamadım .size tavsiyem yaşamış biri olarak çok kafa karışıklığı yaşarsınız böyle okuyarak herkes kendi kullandığı mama için yazar anne sütüne en yakın diye ☺ kendimizi rahatlatıcaz ya alın bir mama deneyin tutar severse şansınıza bize hastanede 3 farklı mama verildi oğluma similac ı tuttu ona da onlar karar veriyor yani.