keremsmomy yukarda ben de yazdım aynı şekilde benim kadın doğum doktorum da öyleydi yine tanımazdı o da şehrin en iyisi bir tane daha var erkek, genelde de eşler kadını tercih ediyor
Ben de başka bi doktorla görüşmüştüm çok beğenmiştim psikolojik olarak da içimi çok rahatlatmıştı beni ama eşim onun da bilgisini beğenmedi kavgasını verdik baya kendisiyle