Babe Asyadeniz Cok sukur benim bebegimin boyu da kilosu da normal.Yaram yok yani gocunmuyorum.Sadece empati yapabiliyorum.Size de tavsiye ederim.
Asyadeniz Babe karşıdaki insanların empati yapması lazım çok şükür saglıklı bebeklerimz diyerek şu mesjları okusan tek sorun çıkaran sensin
Asyadeniz Duygugul aynen canm bizde asla ek gıda almıyr günde 3 kaşık sadece yogurt anne sütüde canı isterse sanki hep aç
Deletedmom212 Asyadeniz yok canım anne sütü. Ek gıdaya basladık 6. Aya girdiginde ilk iki hafta robottan gecirdim hep sonra pütürlü verdim simdi masallah yiyo kabakla yumurta sarısını cok sevmiyo sadece
Pamugumoglummm Kizlar benmde oglum 9 aylik ama ek gidayla arasi yok doyumluk yemiyor tadimlik gibi oluyor yedikleri ama beni sık emiyor ondan mi acaba gecen ay 9.150 gramdi kilosu fln iyi dedi doktoru kafama takiyorum ek gidaya alismaz ilerde diye normalmi acaba suan ek gidaya düşkün olmamasi sizinde oyle mi yokse benmkimi yemiyor acaba
Asyadeniz Pamugumoglummm benm kızım ek gıdann e si bile yok sadece yogurt oda 3 kaşık sadece emiyor 8 kilo 9 aylık düşün
Nil595959 Asyadeniz 8ay22 günlük 9.500 72 cm. 2.760 gram doğdu sadece meme ve ek gıda alıyor. Baba anne mama diyor henüz emeklemiyor biz yuvarlanarak gidiyorz 😆 alkış ve başbaş yapıyor bide göbek at diyincee 2 elini birleştirip yukarı aşşa sallıyor 😆
Asyadeniz Nil595959 şebek 🤣🤣 bizimkide mama baba gel abi bay bay diyor emekliyor koltuk tutup sıralıyor şimdi day day durmaya çalışıyo