Babe ne diye üzücü olacak pardon .. insan çocugunu kilo ile mi sever her kilolu çocuk saglıklı diye birsey yok benm 2. Çocugm oğlum çok kiloluyken kızım tersine zayıf bi bebek oturup bunun için üzülmek aptallık akış saglımın yerinde çok şükür çocugm hasta deil sonucta kiloyu kafama takacakta deilm git başka tarafa musallat ol sen bi sohbet edelm dedim rezil ettin resmen