Tugcell Ben sadece kendi deneyimimi, her iki durumun da artı ve eksilerini sizinle paylaşayım siz karar verin çok ciddi bir durum olduğundan dolayı direk şunu yapın diyemem. Başlıyorum.
Ben belimden ameliyatlı olduğum için zaten normal doğum yapamazdım, felç kalma riski yaşadığım için bir daha belime dokundurmam dedim ve genel anestezi istedim. Genel anestezide çok rahatsınız hiçbir şey hissetmiyorsunuz, siz gelene kadar bebeğiniz çoktan sizi bekliyor oluyor. Bel ağrısı, baş ağrısı gibi problemler yaşamadım hatta arkadaşlarım bol bol kafein önerdi o akşam 3-4 bardak kahve içtim. Tabi uyanmak biraz sizin elinizde ben biraz nazlıydım, uykuyu da severim o yüzden ayılmam uzun sürdü 😂 tabi bu bir problem değil. Belden uyuşturulduğunuzda çoğunlukla eşinizi yanınıza alıyorlar, birlikte o ana şahit oluyorsunuz ama bence illa olması gereken bir şey mi? Tartışılır çünkü belden uyuşturulduğunuzda çok fazla bel ağrısı yaşayan var hatta ilk ayaklanmada kuzenim bana göre çok daha zorluk çekti. Bir daha doğum yapsam yine genel anestezili sezaryen olmak isterim