Ndksdnks şuan durup dururken sezaryan olanlara, olmak zorunda kalanlara duyduğun bu öfke ne ? Bizde şeyimizi genişletmedik diyelim o zaman. Ayrıca yeni çıkan bir sürü krem sayesinde izi de kalmayacak. Eriyen dikişle de dikiyorlar. İsteyerek sezaryan oldum misssss gibi de oldu eli çok hafifti doktorumun hiç zorlanmadım. Burada kimseyi korkutma. Normal doğum fobim vardı. Sezaryan dan da korkuyordum iyiki sezaryan olmuşum yine olsa yine olurum çünkü bu benim tercihim ve böyle mutluyum