YYenianneeee
Üstün zeka çok ayrı bir durum ve erken takip ile ileri yaş testler ile belli oluyor.
Ama şöyle bir durumda var zeki bir bebek ile üstün zekalı bir bebek fazla karıştırıyorlar küçük yaş gruplarında.
Mesela biz bu bebek farklı dediklerinde hayır farklı değil sadece yaşıtlarına göre zeki bir bebek diyorum. Biz bebekliğinizden beri hem işitsel gende görseli çok iyi bir bebek olarak ilerliyoruz. Ama bebeğim üstün zekalı değil olmasında istemezdim.
Çünkü genel ülkemizde bunlar için hala özel eğitimler yok, zor bir süreç artı zor hayat. Sürekli takip sürekli.
Önemli olan bebeğinizin belirtileri? Mesela bebeğim dil gelişimi ileride olması(sayı ve renkleri bilmesi , keşime haznesinin gazla olması gibi şeyler üstün zekalı yapmaz onu).
Bir meslek taşımı takip ediyorum, öğretmen oğlu üstün zekalı ama çocuk gerçekten bebekliğinden beri öyle. İsterseniz yaza bilirim.