YYenianneeee Perşembe günü pedagog randevumuz var çocuğum öyle demiyorum bu arada ama telefonda on gorusmede pedegog üstün veya parlak zeka olma ihtimali var gelin net konusucaz dedi 2.5 yaşında kızım neler yaptığını söylemek istemiyorum tam olarak ben ama çocuğun tek konuşmak istediği konular doğa gökbilimi hayvanlar yeryüzünun oluşumu falan🥴dil gelişimi konusunda karşımda bir yetişkin var gibi konuşuyoruz biz ve her konu hakkında.örn ona kizdigimda bana şuan kizdin benim kalbimi çok kiriyorsun böyle yaparak özür dilersen seni belki affedebilirim falan diyen bir çocuk 😑 bizim asil en büyük sorunumuz ona verdiğmiz bilgilere asla doymamasi yeterli bulamayıp ısrarla farklı farklı sorular yoneltmesi her bilgiyi vede hazırladığımız etkinlikleri 1 dkda amacını çözüp 1-2 defa yaptıktan sonra tamam bu etkinlik bitti ben çok sıkıldım şimdi başka yaptır diyor bana ve ben bir anne olarak çocuğumun bu sürekli bana bilgi ver hızına yetişemiyorum artık beni perisan etmiş durumda inanilmaz yorgunum dk durmak istemiyor,
kendi yaşıtı arkadaşları ile oynamaz onlardn aninda sıkılır veya onları yetersiz buldugunu dahi dile getiriyor sadece yetişkin bireylerle veya büyük cocuklarla oynamayı diyalog kurmayı sever aramızda sessizce bile konuştuğumuz konuları kelimeleri anında hafızasına atıp gelip bana soruyor sen neden öyle dedin diye? Veya ingilizce duyduğu bir kelimeyi vs asla unutmuyor cümleleri arasında Türkçeyle birlikte kullanmaya başladı. Veya ingilizce olarak birseyleri istiyor benden o kelimeyi ona ogretmedigim halde. 1 yaşından beri kalemi normal bir yetişkin gibi tutuyor ve hiç böyle tutmalisin diye gosterilmedi alfabe sayılar Türkçe İngilizce tüm meyveler hayvanlar renkler uzun zamandir biliyor Yani daha anlatmadığım çok şey var Ben de bu davranışlarınin nedenini öğrenmek istiyorum çocuğuma yardimci olmak için. Bu arada ben çocuğumun üstün zekalı bir birey olmasını asla arzu falan etmiyorum. Yaşayacağımız tüm zorlukların neler olacağını çok iyi biliyorum. Normal bir zekaya sahip olsun benim için daha makbul.