Deryaaaaaaaq1 ben ilk çıktığında aldım neredeyse 3 sene belkide 3 seneyi aşıyordur kullanıyorum. Hiç sorun yaşamadım yani zaten iphone kullandıktan sonra diğer telefonlara telefon diyemiyorsun ama tek sorunları kullandığın telefonun üstüne 3-4 telefon çıkınca ister istemez telefonunu değersizleştiriyorlar mesela benim artık satma vaktim geldi